پیشینه پژوهش روش ها و الگوهای تدریس فعال (بدیعه پردازی و ایفای نقش و …) در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی
دانلود
پیشینه پژوهش روش ها و الگوهای تدریس فعال (بدیعه پردازی و ایفای نقش و …) در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی #علوم انسانی و docx +دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت
متغیرهای پیشینه تحقیق: روش ها و الگوهای تدریس فعال (بدیعه پردازی و ایفای نقش و …) در مقایسه با روش تدریس سنتی بر پیشرفت تحصیلی توضیحات: 9 پیشینه تحقیق داخلی و 4 پیشینه تحقیق خارجی (word) به همراه منابع آنها دارای 7 صفحه پیشینه تحقیقاتی و مطالعات انجام شده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی پیشینه تحقیق بنی عقیل و حسین زاده (1380) اثربخشی الگوهای پیشرفته تدریس (بدیعه پردازی) در مقایسه با روش های سنتی را مورد مطالعه قرار دادند. این پژوهش از نوع آزمایش بوده که در آن ۲ کلاس به عنوان دو گروه آزمودنی بشکل تصادفی انتخاب شده است. یک گروه تحت تأثیر روش بدیعه پردازی قرار گرفته و گروه دیگر به روش سنتی قرار گرفته و پس از سه ماه میزان پیشرفت تحصیلی هر دو گروه با یکدیگر مقایسه گردید. نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق فوق نشان می دهد که روش تدریس بدیعه پردازی در مقایسه با آموزش سنتی موجب افزایش نمرات پیشرفت تحصیلی و نیز میزان یادداری و یادآوری دانسته های دانش آموزان می گردد.