پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان #علوم انسانی و docx

پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان

دانلود

پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان #علوم انسانی و docx +دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان   جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)   فهرست   بخش اول 23 1-2-مقدمه 24 2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی 24 2-2-1- رویکرد معامله ای (سنتی) 24 2-2-2- رویکرد بازاریابی رابطه مند 25 2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند 26 2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری 27 2-3-ارتباط بازاریابی  رابطه مند و وفاداری مشتریان 33 2-3-1-وفاداری 34 2-3-2-اهمیت وفاداری 35 2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان 36 2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان 37 2-4-رضایت مشتری 44 2-5-تعاریف اعتماد 45 2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد 46 2-5-2-اعتماد در بخش خدمات 46 2-6-ارزش مشتری 52 2-7-ریسک ادراک شده 53 2-7-1-ابعاد مختلف ریسک 54 2-8-دانش مشتری 58 2-9-هزینه های تعویض 59 2-9-1-انواع هزینه های تعویض 61 2-10-روابط مستمر 63 2-11-سهولت در خرید 64 2-12-تکرار مصرف 64 2-13-قطعیت 65     2-14-ادارک مشتری از کیفیت خدمات 66 2-14-1خدمت 66 2-14-2-کیفیت خدمات 70 2-14-2-1-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات 71 2-14-2-2-اندازه گیری کیفیت خدمات 72 بخش دوم:پیشینه تحقیق   2-1-مقدمه از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند. امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتریان تا حد بلوغ در نردبان وفاداری و میل به خرید مجدد سازمانهاست امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان مایل به خرید مجدد نیز هستند دراین پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه هدف این است که با حفظ مشتریان و از دست دادن کمتر مشتریان در بلند مدت منافعی حاصل شود که در نتیجه سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش یابد.   2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی: نظریات مختلف بازاریابی را می توان در قالب سه رویکرد مطرح کرد: 2-2- 1- رویکرد معامله ای (سنتی) : این رویکرد آغاز مباحث بازاریابی است و در این رویکرد هدف، تلاش درجهت افزایش فروش و یافتن مشتریان جدید است در این رویکرد سازمان فرض می کند که مشتریان موجود را حفظ کرده و بیشترین تلاش را صرف جذب مشتریان می کند در این رویکرد اگر یک مزیت جدید بوجود آید شرکت آماده است تا از یک تأمین کننده به سمت تأمین کننده دیگر حرکت کند و شرکتها در این رویکرد ذینفعانی که سهم مهمی در موفقیت شرکت دارند را نادیده میگرد ( philipson,zineldin,2007 ) .
  • پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی – فضایی در آلمان #شهرسازی و ppt
  • پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی – فضایی در آلمان شناسه محصول :69842 موضوع : شهرسازی فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 57 تعداد بازدید : 395 حجم فایل: 9.313476563 مگابایت
  • تحقیق درمورد آلودگی هوا و اثرات آن #آمار و doc
  • تحقیق درمورد آلودگی هوا و اثرات آن شناسه محصول :62570 موضوع : آمار فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 160 تعداد بازدید : 1312 حجم فایل: 0.376953125 مگابایت
  • پاورپوینت طرح کارگاه بتن #عمران و ساختمان و pptx
  • پاورپوینت طرح کارگاه بتن شناسه محصول :65014 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 29 تعداد بازدید : 258 حجم فایل: 0.701171875 مگابایت
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آبخیز و حوضه های رودخانه ای #جغرافیا و doc
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق آبخیز و حوضه های رودخانه ای شناسه محصول :95300 موضوع : جغرافیا فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 37 تعداد بازدید : 270 حجم فایل: 1932.719727 مگابایت
  • پاورپوینت ارزش زمانی پول (The time value of Money) #اقتصاد و pptx
  • پاورپوینت ارزش زمانی پول (The time value of Money) شناسه محصول :93206 موضوع : اقتصاد فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 26 تعداد بازدید : 297 حجم فایل: 814.0498047 مگابایت
  • بیولیچینگ (آبشویی زیستی) کنسانتره فلوتاسیون (شناور) سولفید مس با استفاده از کنسرسیوم میکروارگانیسم های مزوفیل و گرمادوست (ترجمه فارسی) #علوم پایه و doc
  • بیولیچینگ (آبشویی زیستی) کنسانتره فلوتاسیون (شناور) سولفید مس با استفاده از کنسرسیوم میکروارگانیسم های مزوفیل و گرمادوست (ترجمه فارسی) شناسه محصول :87698 موضوع : علوم پایه فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 5 تعداد بازدید : 367 حجم فایل: 0.271484375 مگابایت

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *