نرم افزار مدیریت هتلداری
دانلود
نرم افزار مدیریت هتلداری #کامپیوتر و doc +دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت
نرم افزار مدیریت هتلداری هدف از سند حاضر، جمع آوری، تحلیل و تعریف ویژگیها و نیازمندیهای سطح بالا و حد و مرز های سیستم نرم افزاری هتلداری میباشد. از سوی دیگر در این سند به شناسایی اشخاص ذینفع در پروژه و محدودیتهایی كه در تولید نرم افزار باید مدنظر قرار گیرند، پرداخته است. طرح كلی نیازمندیهای محوری سیستم نرم افزار مذكور را بیان میسازد كه مبنای قراردادی برای نیازمندیهایی است كه در طول پروژه در قالب موارد كاربرد و نیازمندیهای تكمیلی به طور كامل تشریح و پیادهسازی میشوند. این سند یک دید جامع از معماری سیستم مدیریت هتلداری را ارائه می دهد و همچنین طرحی را برای آزمایش سیستم مدیریت هتلداری شرح می دهد. این سیستم برای مکانیزه شدن قسمتی از امور بخش رزرواسیون هتل تقاضا کننده توسعه داده می شود . کلمات کلیدی: اشخاص ذینفع، محدودیتها، نیازمندیها، معماری نرم افزار، رزرواسیون، مکانیزه شدن، آزمایش سیستم فهرست مطالب چکیده 1 مقدمه 2 1 فصل اول: کلیات.. 5 1.1… امکانات نرم افزار مدیریت هتلداری:6 2 فصل دوم: سند چشم انداز. 12 2.1… مقدمه. 8 2.1.1هدف.. 8 2.1.2محدوده. 8 2.1.3تعاریف، اعتبارات و اختصارات… 8 2.1.4منابع.. 8 2.1.5مرور. 8 2.2… جایگاه. 11 2.2.1شرح مسئله. 12 2.2.2شرح موقعیت درخواست… 12 2.3… شرح دست اندركاران و كاربران.. 13 2.3.1خلاصه مشخصات ذینفعان.. 13 2.3.2خلاصه كاربران.. 13 2.3.3محیط كاربر. 14 2.3.4نیازمندیهای كلیدی ذینفعان و كاربران.. 14 2.4… دیدگاه. 15 2.4.1خلاصه تواناییها. 15 2.4.2مجوز استفاده و نصب… 16 2.5… مشخصات… 16 2.5.1چارچوب اطلاعات و خدمات قابل ارائه. 16 2.5.2استفاده از كاربران سیستم.. 16 2.6… محدودیتها. 17 2.7… دامنههای كیفی.. 17 2.8… اولویتها. 18 2.9… سایر نیازمندیهای.. 18 2.9.1استانداردهای كاربردی.. 18 2.9.2نیازمندیهای سیستم.. 18 2.9.3نیازمندیهای غیر وظیفهمندی.. 18 2.9.4نیازمندیهای محیطی.. 18 2.10. نیازمندیهای مستند سازی.. 18 3 فصل سوم: مشخصات تکمیلی سند چشم انداز. 19 3.1… نسخه ویندوز مورد استفاده. 21 3.2… طراحی برای سهولت استفاده. 21 3.3…. Online Help. 22 4 فصل چهارم: طرح تکرار. 24 4.1… مقدمه. 25 4.1.1اهداف.. 25 4.1.2دامنه. 25 4.1.3تعاریف و اصطلاحات… 25 4.1.4ارجاعات… 25 4.1.5دید کلی.. 25 4.2… طرح.. 25 4.2.1فعالیت های تکرار. 26 4.2.2موارد قابل تحویل.. 26 5 فصل پنجم: مورد کاری.. 28 5.1… هدف.. 29 5.2…. یکپارچه شدن بانک اطلاعاتی.. 29 5.3…. تسریع در عملیات مدیریت هتل داری.. 29 5.4…. اطمینان به سیستم مدیریت هتل داری.. 29 5.5…. هشدار به منظور موجودی اتاقها و سررسید زمان تحویل اتاق.. 29 5.6…. انجام بهتر ارائه خدمات… 30 6 فصل ششم: ریسک… 31 7 فصل هفتم: معماری نرم افزار. 35 7.1… محدودیت ها و اهداف معماری.. 37 7.2… دیدگاه موارد کاربری.. 37 7.3… دیدگاه منطقی.. 39 7.4… دیدگاه پروسس…. 40 7.5… دیدگاه استقرار. 40 7.6… اندازه و کارایی.. 40 7.7… کیفیت… 40 8 فصل هشتم: طرح آزمایش… 41 8.1…. نیازمندی های آزمایش…. 43 8.2…. آزمایش رابط کاربر. 44 8.3…. آزمایش کارایی.. 44 8.4…. آزمایش بار. 45 8.5…. آزمایش فشار. 45 8.6…. آزمایش پیكربندی.. 45 8.7…. آزمایش نصب… 45 8.8… استراتژی آزمایش…. 46 8.9…. انواع آزمایش…. 46 8.10. آزمایش سیستم.. 46 8.11. آزمایش رابط كاربر. 47 8.12. آزمایش كارایی.. 47 8.13. آزمایش فشار. 48 8.14. آزمایش كنترل دستیابی و امنیت… 48 8.15.. آزمایش FAILOVER/RECOVERY. 48 8.16. آزمایش پیكربندی.. 49 8.17. آزمایش نصب… 49 9 فصل نهم: نگاهی دیگر به مسئله. 51 9.1…. شرح مسئله :52 9.2… ذینفعان و کاربران سیستم.. 52 9.3… کارکردهای سیستم.. 54 9.3.1مدیریت… 54 9.3.2پذیرش… 55 9.3.3مالی.. 56 9.3.4رزرو. 57 9.4… مشخصات محصول.. 58 10 فصل دهم: نمودارها59 10.1.. نمودار موارد کاربردی.. 61 10.2.. نمودار ترتیبی.. 62 10.2.1نمودار ترتیبی رزرو میهمان.. 63 10.2.2نمودار ترتیبی پذیرش میهمان.. 64 10.3. نمودار همکاری.. 65 10.3.1نمودار همکاری پذیرش میهمان.. 66 10.3.2نمودار همکاری رزرو. 67 10.4.. نمودار کلاس… 68 11 فصل یازدهم: سناریو موارد کاربردی.. 70 12 فصل دوازدهم: مستند فرم ها، گزارش و کدها77 12.1. فرم لاگین.. 81 12.2. فرم ابتدایی.. 84 12.3. فرم مشخصات اولیه میهمان.. 92 12.4. فرم عملیات رزرو میهمان.. 98 12.5. فرم پذیرش میهمان.. 103 12.6. فرم جستجوی میهمان.. 110 12.7. فرم جستجو گروه. 116 12.8. فرم جستجو اتاق.. 118 12.9. فرم درج فاکتور. 123 12.10فرم مشاهده ی لیست فاکتورها 124 12.11فرم درج و جستجوی اتاق ها 131 12.12فرم مشاهده ی وضعیت اتاق ها 135 12.13 فرم پرسنلی 138 12.14فرم سیستم مالی کارکنان 143 12.15فرم مدیریت کاربران 146 12.16فرم گزارش میهمانان 148 12.17فرم گزارش پرسنل 153 12.18فرم گزارش مالی یک پرسنل خاص 155 12.19فرم تنظیمات 157 منابع و ماخذ فهرست منابع لاتین 160 فهرست سایت های اطلاع رسانی164 فهرست جداول جدول 1 امکانات نرم افزار مدیریت هتلداری… 6 جدول 2 جدول ریسک ها. 34 فهرست نمودارها نمودار 1 موارد کاربردی… 61 نمودار 2 نمودار ترتیبی رزرو میهمان.. 63 نمودار 3 نمودار ترتیبی پذیرش میهمان.. 64 نمودار 4 نمودار همکاری پذیرش میهمان.. 66 نمودار 5 نمودار همکاری رزرو. 67 نمودار 6 نمودار کلاس…. 69 فهرست اشکال شکل 1 فرم لاگین.. 81 شکل 2فرم ابتدایی.. 85 شکل 3 فرم مشخصات اولیه میهمان. 92 شکل 4فرم عملیات رزرو میهمان. 98 شکل 5 فرم پذیرش میهمان. 103 شکل 6 فرم جستجوی میهمان. 110 شکل 7 فرم جستجو گروه. 116 شکل 8فرم جستجو اتاق.. 118 شکل 9 فرم درج فاکتور. 123 شکل 10 فرم مشاهده ی لیست فاکتورها124 شکل 11 فرم درج و جستجوی اتاق ها131 شکل 12 فرم مشاهده ی وضعیت اتاق ها135 شکل 13 فرم پرسنلی.. 138 شکل 14 فرم سیستم مالی کارکنان. 143 شکل 15فرم مدیریت کاربران. 146 شکل 16 فرم گزارش میهمانان. 149 شکل 17 فرم گزارش پرسنل.. 153 شکل 18 فرم گزارش مالی یک پرسنل خاص… 155 شکل 19 فرم تنظیمات.. 157