مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و توانمندسازی مدیران #علوم تربیتی و docx

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و توانمندسازی مدیران

دانلود

مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و توانمندسازی مدیران #علوم تربیتی و docx +دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت مبانی نظری و پیشینه فرهنگ سازمانی و توانمندسازی مدیران   توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه 1-2- مقدمه 19 قسمت اول: فرهنگ سازمانی 19 2-2- تعریف فرهنگ 19 3-2- تعریف سازمان 20 4-2- فرهنگ سازمانی 20 5-2- تاریخچه فرهنگ سازمانی 21 6-2- تعریف های فرهنگ سازمانی 23 7-2- سطوح فرهنگی سازمان 25 1-7-2- فرهنگ به عنوان فرض­های ضمنی 26 2-7-2- فرهنگ به عنوان ارزش های مشترك 26 3-7-2- فرهنگ به عنوان اصول یا هنجارهای مشترك 27 8-2- الگوهای تبیین و شناخت فرهنگ سازمانی 27 1-8-2- الگوی گِلَسِر، زامانو و هَكِر 28 2-8-2- الگوی اوچی 28 3-8-2- الگوی لیتوین و استرینگر 29 4-8-2- الگوی ادگارشاین 29 5-8-2- الگوی كرت لوین 30 6-8-2- الگوی پیترز و واترمن‌ 30 9-2- مدل های فرهنگ سازمانی 31 1-9-2- مدل فرهنگ سازمانی ادگار شاین 31 2-9-2- چارچوب ارزش های در حال رقابت: 34 3-9-2- مدل دنیسن 37 4-9-2- مدل فرهنگ سازمانی دنیسن – اسپریتزر 40 1-4-9-2- فرهنگ توسعه ای 41 2-4-9-2- فرهنگ گروهی 42 3-4-9-2- فرهنگ عقلایی 43 4-4-9-2- فرهنگ سلسله مراتبی 43 قسمت دوم : توانمندسازی روانشناختی 44 10-2- تاریخچه توانمندسازی روانشناختی 44 11-2- توانمندسازی روانشناختی 46 12-2- دیدگاه‌ها و رویکردهای توانمندسازی منابع انسانی 49 1-12-2- دیدگاه مکانیکی 49 2-12-2- دیدگاه ارگانیکی 50 1-2-12-2- رویکرد انگیزشی 50 2-2-12-2- رویکرد شناختی 51 13-2- ابعاد توانمندسازی روانشناختی 52 1-13-2- احساس شایستگی 52 2-13-2- احساس خود مختاری 53 3-13-2- احساس مؤثربودن یا تأثیرگذاری 54 4-13-2- احساس معناداری شغل 54 5-13-2- احساس اعتماد به دیگران 54 14-2- مدل‌ها و الگوهای توانمندسازی منابع انسانی 55 1-14-2- مدل توانمندسازی دنیس کینلا 55 2-14-2- مدل توانمندسازی توماس و ولتهاوس 56 3-14-2- مدل توانمندسازی باون و لاولر 57 4-14-2- مدل توانمندسازی اسپریتزر 58 5-14-2- مدل توانمندسازی فاکس 61 6-14-2- مدل توانمندسازی کالبرت و مک دونو 61 7-14-2- مدل توانمندسازی کوئین و اسپریتزر 62 15-2- برنامه‌های توانمند سازی 64 1-15-2- برنامه توانمندسازی سطح پایین 64 2-15-2- برنامه‌های توانمندسازی سطح متوسط 64 3-15-2- برنامه توانمندسازی سطح بالا 65 16-2- چالش‌های توانمندسازی کارکنان 65 1-16-2- بعد چالش‌های مدیریتی 66 2-16-2- بعد چالش‌های پیامدی 66 17-2- به طور کلی، مزایای به کارگیری توانمندسازی 67 1-17-2- مزایای سازمانی 67 2-17-2- مزایای فردی 68 قسمت سوم: 68 18-2- مروری بر پژوهش‌های انجام شده در داخل و خارج کشور 68 1-18-2- پژوهش‌های انجام شده در ایران 68 2-18-2- پژوهش‌های انجام شده در خارج از کشور 74 قسمت چهارم: 81 19-2- رابطه فرهنگ سازمانی و توانمندسازی 81 قسمت پنجم: 82 20-2- نتیجه گیری 82     1-2- مقدمه:  با توجه به اینکه در این پژوهش به بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و توانمندسازی پرداخته شده است، لذا این فصل به پنج قسمت تقسیم می‌شود که درقسمت اول به منظور فهم مبانی نظری پژوهش دو متغیر به بحث درباره‌ی تعریف فرهنگ، تعریف سازمان، تعریف فرهنگ سازمانی، تاریخچه فرهنگ سازمانی، سطوح و ابعاد فرهنگ، انواع فرهنگ سازمانی، الگوها و مدل‌های فرهنگ سازمانی و در نهایت چگونگی ایجاد فرهنگ سازمانی پرداخته شده، در قسمت دوم تاریخچه توانمندسازی و تعاریف آن، رویکردهای مختلف توانمندسازی، ابعاد توانمندسازی، اهمیت توانمندسازی، مدل­ها، برنامه‌ها و چالش‌های توانمندسازی کارکنان، استراتژی‌های مربوط به توسعه و توانمندسازی کارکنان، دلایل توانمندسازی مورد بحث قرار می‌گیرد و در قسمت سوم، نتایج پژوهش‌های انجام گرفته در باب مفاهیم ذکرشده در داخل وخارج از کشور مورد تاٌمل قرار می‌گیرد و در قسمت چهارم ارتباط بین فرهنگ سازمانی و توانمندسازی کارکنان مورد بحث قرار می‌گیرد و در پایان یعنی در قسمت پنجم، به جمع بندی مبانی نظری پرداخته می‌شود. قسمت اول: فرهنگ سازمانی  2-2- تعریف فرهنگ:  فرهنگ واژه­ای فارسی و مركب از دو كلمه «فر» و «هنگ» است. « فر» یك پیشوند است و به معنای بالا بوده و «هنگ» از ریشه اوستایی ثنگ و به معنای كشیدن و وزن است. معنای تركیبی آنها نیز از نظر لغت به معنای بالا كشیدن و بیرون كشیدن است (منوریان و همكاران، 1387،ص 9). تیلور(1871)[1] نخستین تعریف جامع و علمی از فرهنگ ارائه نمود. او در تعریف انسان شناختی خود از فرهنگ می نویسد: «فرهنگ یا تمدن در معنای وسیع قوم نگارش عبارت است از كلیت در هم بافته­ای شامل دانش، هنر، اخلاق، قانون، آداب و رسوم و هر گونه قابلیت‌ها و عاداتی كه به وسیله انسان به عنوان عضوی از جامعه كسب شده است. وندرزادن[2] فرهنگ را این گونه تعریف می كند: در مجموعه­ای از رفتارهای آموخته شده برای تفكر، احساس و عمل است كه از نسلی به نسل دیگر انتقال یافته و متضمن تجسم این الگوها در بخش های مادی است (شریف زاده و كاظمی، 1377،ص 11).   [1] – Tylor [2]- Vanderzaden
  • پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجر ماسه آهکی #عمران و ساختمان و pptx
  • پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجر ماسه آهکی شناسه محصول :96776 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 13 تعداد بازدید : 204 حجم فایل: 3461.064453 مگابایت
  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم اکولوژی #علوم انسانی و pptx
  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم اکولوژی شناسه محصول :93771 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 31 تعداد بازدید : 255 حجم فایل: 370.7529297 مگابایت
  • پاورپوینت درمان مبتنی بر امید #روان شناسی و pptx
  • پاورپوینت درمان مبتنی بر امید شناسه محصول :101121 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 93 تعداد بازدید : 261 حجم فایل: 6867.106445 مگابایت
  • پولشویی و اثرات اقتصادی آن #اقتصاد و doc
  • پولشویی و اثرات اقتصادی آن شناسه محصول :60244 موضوع : اقتصاد فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 22 تعداد بازدید : 333 حجم فایل: 0.01953125 مگابایت
  • پاورپوینت اصل 44 قانون اساسی چیست #فقه و حقوق اسلامی و pptx
  • پاورپوینت اصل 44 قانون اساسی چیست شناسه محصول :95631 موضوع : فقه و حقوق اسلامی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 43 تعداد بازدید : 384 حجم فایل: 683.6230469 مگابایت
  • پاورپوینت درباره انرژی هسته ای #فیزیک و ppt
  • پاورپوینت درباره انرژی هسته ای شناسه محصول :100987 موضوع : فیزیک فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 44 تعداد بازدید : 837 حجم فایل: 1231.722656 مگابایت

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *