بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
دانلود
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران #علوم تربیتی و doc +دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران خلاصه : این مقاله درصدد است تا ضمن تبیین مبانی، چگونگی و چیستی آموزش از راه دور، به تناسب سازی این آموزشها در كشور اشاره داشته باشد، به همین مناسبت مبانی و تعاریف آموزش از راه دور و رویكردهای متفاوت مورد بررسی قرار گرفته پس از تشریح رویكرد تلفیقی، به تشریح وضعیت آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران پرداخته است و در این راستا روشها و فرایندهای اجرایی و چالشها و دغدغههای مهم در شكل گیری این آموزشها بیان شده است. آنچه حائز اهمیت است آنكه، آموزش از راه دور در كشورما در ابتدای راه است و برای پیشرفت و گسترش آن باید فعالیتهای در خور فكری و عملی بسیاری به مدد آید. فهرست مطالب فصل اول مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت تحقیق اهداف – اهداف كلی – اهداف جزئی – سوالات تحقیق تعریف مفهومی واژهها فصل دوم پیشینه و تاریخچة آموزش از راه دور مسایل بنیادی درآموزش از راه دور – رویكردهای اساسی آموزش از راه دور – علل پیدایش آموزش از راه دور – مزایا و امكانات آموزش از راه دور – آموزش از راه دور ورویكردهای آموزشی و یادگیری – تكامل نسلی آموزش از راه دور اركان، ویژگیها و مبانی آموزش از راه دور آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ایران تفاوتهای موجود بین دانش آموزان نظام حضوری و فراگیران آموزش از راه دور طبقه بندی مخاطبین روشها و فرایندهای اجرایی تحصیل درآموزش از راه دور چالشها و دغدغههای مرتبط با آموزش از راه دور فصل سوم روش تحقیق فصل چهارم طرح تحقیق فصل پنجم یافتهها و نتایج محدودیتهای تحقیق راه كارهای پیشنهادی تحقیق منابع و مآخذ پیوستها فهرست اشكال و جداول شكل شماره 1 – رویكردهای آموزشی و یادگیری شكل شماره 2- فرایند اجرایی تحصیل در آموزش از راه دور شكل شماره3- چرخه اصلاح و توسعه رفتار از طریق آموزش جدول شماره 1- مقایسه فراگیری نظام رایج حضوری با فراگیران نظام آموزش از راه دور